DOLINA NOTECI Premium Junior bogata w serca z indyka - mokra karma dla szczeniąt ras małych - 185g

6,37 zł
Stan
>30 szt.
ProducentDOLINA NOTECI
GwarancjaBrak
Kod towaruAMABEZKAR3988
Kod EAN5902921300489

Szczegóły

Wartości odżywcze
Zawartość tłuszczu 7%
Zawartość cynku (na 100 g) 30 mg
Zawartość manganu (na 100g) 2 mg
Zawartość jodu (100 g) 300 μg
Zawartość witaminy E 40 mg/kg
Fosfor 0,2%
Popiół surowy 2%
Zawartość miedzi 0,4 mg/kg
Wapń 0,3%
Zawartość witaminy D3 450 IU/kg
Włókna surowe 1%
Białko 11%
Zawartość wilgoci 77%
Cechy
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Rodzaj dozownika Puszka
Smak karmy Wieprzowina, Wątróbka, Kurczak, Turcja, Gęś
Zawiera witaminy Witamina E, Witamina B6, Witamina B12, Witamina D3
Wiek zwierzęcia Junior
Wielkość psa Mini (5 - 10 kg), XS (<4 kg)
Pojemność 185 g
Zawartość opakowania
Ilość 1

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.