Purina Karma Felix Fantastic Królik, Jagnięcina 4x85g

9,69 zł
Stan
>30 szt.
ProducentPURINA NESTLE
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZPUIKMK0082
Kod EAN7613039757086

Szczegóły

Cechy
Rasa kota Każda rasa
Smak karmy Królik, Jagnięcina
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Brak szczególnych potrzeb
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rodzaj produktu Karma mokra
Waga produktu 340 g
Ilość sztuk 4
Rodzaj opakowania Saszetka
Rodzaj zwierzęcia Kot
Wartości odżywcze
Zawartość manganu 4 mg/kg
Włókna surowe 0,05%
Zawartość miedzi 2,3 mg/kg
Zawartość żelaza 20 mg/kg
Zawartość witaminy A 585 IU/kg
Bez soi Brak danych
Bez cukru Nie
Zawartość wilgoci 82%
Zawiera witaminy Witamina E, Witamina A, Witamina D3
Bezglutenowe Brak danych
Bez konserwantów Tak
Popiół surowy 2,5%
Zawartość cynku 33 mg/kg
Zawartość jodu 0,26 mg/kg
Brak sztucznych barwników Tak
Zawartość witaminy E 13 mg/kg
Zawartość witaminy D3 90 IU/kg
Białko 11,5%
Zawartość tłuszczu 2,5%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.