FITMIN For Life Cat Pouch Adult Beef - mokra karma dla dorosłego kota - 85g

3,09 zł
Stan
>30 szt.
ProducentFITMIN
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZFIMKMK0004
Kod EAN8595237015160

Szczegóły

Wartości odżywcze
Zawartość wilgoci 82%
Zawartość manganu (na 100g) 2 mg
Bez cukru Nie
Zawartość tłuszczu 4,5%
Popiół surowy 2%
Zawartość miedzi (na 100 g) 0,2 μg
Bez soi Brak danych
Białko 8,5%
Zawartość tauryny 450 mg/kg
Zawartość witaminy E (na 100 g) 100 mg
Bezglutenowe Brak danych
Zawartość cynku (na 100 g) 10 mg
Bez konserwantów Brak danych
Zawartość witaminy D3 250 IU/kg
Włókna surowe 0,4%
Zawartość biotyny 100 μg/kg
Brak sztucznych barwników Brak danych
Cechy
Waga produktu 85 g
Wiek zwierzęcia Dorosły
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Brak szczególnych potrzeb
Rodzaj zwierzęcia Kot
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Rasa kota Każda rasa
Smak karmy Wołowina
Rodzaj opakowania Saszetka

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.