DOLINA NOTECI Premium bogata w łososia - mokra karma dla kota - 400g

7,18 zł
Stan
>30 szt.
ProducentDOLINA NOTECI
GwarancjaBrak
Kod towaruAMABEZKAR4015
Kod EAN5902921303732

Szczegóły

Cechy
Ilość porcji w opakowaniu 2
Wielkość porcji 200 g
Wiek zwierzęcia Dorosły
Pojemność 400 g
Bez konserwantów Tak
Smak karmy Łososiowy
Rodzaj dozownika Puszka
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Wartości odżywcze
Zawartość tłuszczu 6%
Popiół surowy 1,5%
Zawartość wilgoci 80%
Fosfor 0,25%
Zawartość tauryny (na 100 g) 800 mg
Zawartość witaminy D3 (na 100 g) 240 μg
Zawartość miedzi (na 100 g) 2 μg
Wapń 0,3%
Zawartość manganu (na 100g) 0,5 mg
Zawartość witaminy E (na 100 g) 95 mg
Zawartość witaminy C (na 100 g) 550 mg
Zawartość jodu (100 g) 40 μg
Zawartość cynku (na 100 g) 13 mg
Włókna surowe 0,5%
Białko 10%
Zawartość opakowania
Ilość 1

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.