Trovet DPD 3 kg ze świeżą kaczką, dla psów

101,21 zł
Stan
22 szt.
ProducentTROVET
GwarancjaBrak
Kod towaruVETTVTKSP0012
Kod EAN8716811001397

Szczegóły

Cechy
Skład karmy potato, duck meal, poultry fat, beet pulp, linseed, poultry liver (hydrolysate), sunflower oil, carob, fructooligosaccharides (FOS), lecithin, yeast extract hydrolysate (source of manno-oligosaccharides (MOS)), monocalcium phosphate, vitamins and trace elements, choline chloride, bentonite.
Rodzaj dozownika Łatwo otwieralna puszka
Wiek zwierzęcia Dorosły
Efekty zdrowotne Leczenie alergii, Biegunka, Utrzymywanie kondycji trawiennej
Smak karmy Ziemniak, Drób, Kaczka
Pojemność 300 g
Wartości odżywcze
Białko 22%
Zawartość wilgoci 8%
Włókna surowe 2,5%
Zawartość tłuszczu 16%
Zawartość opakowania
Ilość 1
Waga i rozmiary
Waga produktu 3 kg

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.