Trovet Hypoallergenic Insect IPD 10 kg świeże owady, dla psów

269,06 zł
Stan
>30 szt.
ProducentTROVET
GwarancjaBrak
Kod towaruVETTVTKSP0003
Kod EAN8716811030298

Szczegóły

Cechy
Skład ziemniak, mączka z owadów (40%), tłuszcz drobiowy, witaminy i pierwiastki śladowe, drożdże (hydrolizat), węglan wapnia, olej rybny, siemię lniane
Bez cukru Tak
Bez soi Tak
Waga produktu 10 kg
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Alergia pokarmowa
Rodzaj zwierzęcia Pies
Forma dawkowania Stały
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Bez konserwantów Tak
Brak sztucznych barwników Tak
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Efekty zdrowotne Leczenie alergii
Bezglutenowe Tak
Wiek zwierzęcia Dorosły
Bez laktozy Tak
Rasa psa Każda rasa
Smak karmy Owady
Wartości odżywcze
Zawartość tłuszczu 16%
Popiół surowy 6,4%
Białko 21%
Zawartość wilgoci 8%
Włókna surowe 5%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.