Trovet Hypoallergenic RRD z królikiem 12,5 kg, dla psów

291,28 zł
Stan
19 szt.
ProducentTROVET
GwarancjaBrak
Kod towaruVETTVTKSP0001
Kod EAN8716811001410

Szczegóły

Cechy
Skład ryż, mączka z mięsa królika, tłuszcz drobiowy, hydrolizowana wątroba drobiowa, witaminy i pierwiastki śladowe, pulpa buraczana, siemię lniane
Smak karmy Królik
Forma dawkowania Stały
Bez konserwantów Tak
Bez soi Tak
Bez cukru Tak
Bez laktozy Tak
Brak sztucznych barwników Tak
Bezglutenowe Tak
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rodzaj zwierzęcia Pies
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Alergia pokarmowa
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Efekty zdrowotne Leczenie alergii
Waga produktu 12,5 kg
Rasa psa Każda rasa
Wartości odżywcze
Zawartość wilgoci 8%
Włókna surowe 2%
Zawartość tłuszczu 16%
Białko 22%
Popiół surowy 6,5%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.