Taste of the wild Sierra Mountain 2 kg

54,39 zł
Stan
>30 szt.
ProducentTaste of the Wild
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZTOWKAR0069
Kod EAN074198612345

Szczegóły

Cechy
Skład Jagnięcina (17%), mączka z jagnięciny (17%), słodkie ziemniaki, jaja, soczewica, zielony groszek, mączka z groszku, kanadyjski olej rzepakowy, ziemniaki, suszone drożdże, pieczona jagnięcina (3%), przecier pomidorowy, olej z łososia (źródło DHA), minerały, suszony korzeń cykorii, pomidory, borówki amerykańskie, maliny i wyciąg z juki Schidigera
Wiek zwierzęcia Uniwersalne
Rodzaj dozownika Plastikowa torba
Smak karmy Jagnięcina
Wartości odżywcze
Zawiera witaminy Witamina E, Witamina A, Witamina D3
Białko 25%
Popiół surowy 8,6%
Zawartość wilgoci 10%
Włókna surowe 5%
Zawartość tłuszczu 15%
Waga i rozmiary
Waga produktu 2 kg
Zawartość opakowania
Ilość 1

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.