Happy Dog Supreme India karma wegetariańska 10 kg

195,70 zł
Stan
2 szt.
ProducentHAPPY DOG
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZHDOKSP0011
Kod EAN4001967148879

Szczegóły

Cechy
Forma dawkowania Stały
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rodzaj zwierzęcia Pies
Rasa psa Każda rasa
Bez konserwantów Tak
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Bez cukru Tak
Bez laktozy Tak
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Alergia pokarmowa, Ograniczenie nietolerancji pokarmowej
Smak karmy Ryż, Groszek
Brak sztucznych barwników Tak
Waga produktu 10 kg
Efekty zdrowotne Utrzymywanie kondycji trawiennej, Skóra i sierść
Wielkość psa Średnie i duże (11-44 kg)
Wartości odżywcze
Białko 24%
Popiół surowy 6%
Zawartość potasu 0,6%
Włókna surowe 5,5%
Zawartość tłuszczu 10%
Fosfor 0,7%
Wapń 1,1%
Sód 0,25%
Kwasy tłuszczowe omega-6 4%
Zawartość magnezu 0,07%
Kwasy tłuszczowe omega-3 0,4%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.