Happy Dog Sensible Puppy 1-6mc łosoś,ziemniaki 10kg

206,00 zł
Stan
4 szt.
ProducentHAPPY DOG
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZHDOKSP0003
Kod EAN4001967152067

Szczegóły

Wartości odżywcze
Kwasy tłuszczowe omega-6 2,5%
Popiół surowy 7,5%
Zawartość tłuszczu 16%
Zawartość magnezu 0,08%
Fosfor 1,05%
Włókna surowe 3%
Sód 0,4%
Zawartość potasu 0,6%
Wapń 1,6%
Białko 30%
Kwasy tłuszczowe omega-3 0,3%
Cechy
Brak sztucznych barwników Tak
Bez cukru Tak
Wiek zwierzęcia Szczenięta
Wielkość psa Średnie i duże (11-44 kg)
Efekty zdrowotne Zdrowe kości, zdrowy wzrost, silne i mocne zęby
Smak karmy Kurczak, Ziemniak, Łosoś
Bez konserwantów Tak
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Okres wzrostu
Forma dawkowania Stały
Waga produktu 10 kg
Rasa psa Każda rasa
Rodzaj zwierzęcia Pies
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Bez laktozy Tak

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.