TROPIDOG PREMIUM ADULT M&L BEEF&RICE 12 KG

116,79 zł
Stan
>30 szt.
ProducentTropiDog
GwarancjaBrak
Kod towaruDLPTRPKAS0005
Kod EAN5900469570777

Szczegóły

Cechy
Wiek zwierzęcia Dorosły
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Zęby, Poprawa zdrowia skóry, Witalność
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Forma dawkowania Stały
Smak karmy Ryż, Wołowina
Wielkość psa Średnie i duże (11-44 kg)
Rodzaj zwierzęcia Pies
Bez laktozy Tak
Bez cukru Brak danych
Rasa psa Wszystkie rasy średnich i dużych psów
Bez soi Brak danych
Waga produktu 12 kg
Bezglutenowe Nie
Efekty zdrowotne Ogólne zdrowie, Zachowanie odpowiedniej wagi, Zdrowa skóra i sierść, Właściwe trawienie
Bez konserwantów Tak
Brak sztucznych barwników Tak
Wartości odżywcze
Zawartość tłuszczu 14,5%
Popiół surowy 7,8%
Białko 25%
Zawartość wilgoci 10%
Włókna surowe 3,5%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.