TROPIDOG PREMIUM ADULT M&L DUCK&RICE 12 KG

118,25 zł
Stan
6 szt.
ProducentTropiDog
GwarancjaBrak
Kod towaruDLPTRPKAS0001
Kod EAN5900469570173

Szczegóły

Wartości odżywcze
Zawartość wilgoci 10%
Zawartość tłuszczu 14,5%
Włókna surowe 3%
Popiół surowy 7%
Białko 25%
Cechy
Smak karmy Kaczka, Drób, Ryż
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Zęby, Poprawa zdrowia skóry, Witalność
Wielkość psa Średnie i duże (11-44 kg)
Bez konserwantów Tak
Efekty zdrowotne Ogólne zdrowie, Zachowanie odpowiedniej wagi, Zdrowa skóra i sierść, Właściwe trawienie
Bezglutenowe Nie
Waga produktu 12 kg
Rodzaj zwierzęcia Pies
Bez soi Brak danych
Wiek zwierzęcia Dorosły
Forma dawkowania Stały
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Bez cukru Brak danych
Bez laktozy Tak
Rasa psa Wszystkie rasy średnich i dużych psów
Brak sztucznych barwników Tak

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.