Brit Care Mini GF Puppy Lamb 2kg

53,11 zł
Stan
>30 szt.
ProducentBrit
GwarancjaBrak
Kod towaruDLPRITKAS0084
Kod EAN8595602520138

Szczegóły

Cechy
Bez soi Tak
Rasa psa Wszystkie rasy psów miniaturowych, Rasy małych psów
Brak sztucznych barwników Tak
Bez laktozy Tak
Waga produktu 2 kg
Wielkość psa XS (<4 kg), Rasy psów małych (4 -14 kg)
Smak karmy Jagnięcina
Efekty zdrowotne Zdrowa waga
Bez konserwantów Tak
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Okres wzrostu, Okres wzrostu, okres ciąży i laktacji, Alergia pokarmowa
Rodzaj zwierzęcia Pies
Wiek zwierzęcia Okres ciąży i laktacji matki i szczeniąt/kociąt, młode w okresie wzrostu
Bezglutenowe Tak
Bez cukru Tak
Forma dawkowania Stały
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Wartości odżywcze
Popiół surowy 8,5%
Włókna surowe 1,5%
Białko 33%
Zawartość wilgoci 10%
Zawartość tłuszczu 23%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.