Karma PURINA NESTLE Darling Wołowina i Warzywa (15 kg )

157,08 zł
Stan
>30 szt.
ProducentPURINA NESTLE
GwarancjaBrak
Kod towaruAMABEZKAR1235
Kod EAN7613032933821

Szczegóły

Cechy
Skład zboża, mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (16 %, w tym wołowina 2 % i kurczak 2 %), produkty pochodzenia roślinnego, oleje i tłuszcze, roślinne ekstrakty białkowe, minerały, warzywa (suszony groszek 0.08 %, odpowiada 0.5 % uwodnionego groszku)
Brak sztucznych barwników Brak danych
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Bez konserwantów Brak danych
Smak karmy Wołowina, Warzywo, Kurczak
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Bez cukru Brak danych
Bez soi Brak danych
Waga produktu 15 kg
Rodzaj zwierzęcia Pies
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Brak szczególnych potrzeb
Rasa psa Każda rasa
Bez laktozy Tak
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Forma dawkowania Stały
Bezglutenowe Nie
Wartości odżywcze
Włókna surowe 3%
Popiół surowy 7,5%
Białko 17%
Zawartość tłuszczu 8%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.