Royal Canin SHN Medium Puppy - sucha karma dla szczeniąt - 15kg

346,31 zł
Stan
>30 szt.
ProducentRoyal Canin
GwarancjaBrak
Kod towaruAMABEZKAR0979
Kod EAN3182550402132

Szczegóły

Wartości odżywcze
Zawartość jodu 4,5 mg/kg
Zawartość cynku 123 mg/kg
Włókna surowe 1,7%
Popiół surowy 8%
Metaboliczna energia (ME) 4109 kcal/kg
Zawartość witaminy E 520 mg/kg
Zawartość żelaza 45 mg/kg
Zawartość selenu 0,08 mg/kg
Zawartość witaminy A 16000 IU/kg
Zawartość miedzi 14 mg/kg
Zawartość manganu 59 mg/kg
Zawartość witaminy D3 1000 IU/kg
Zawartość tłuszczu 20%
Białko 32%
Cechy
Wiek zwierzęcia Szczenięta
Zawiera witaminy Witamina D, Witamina A
Zawiera przeciwutleniacze Tak
Wielkość psa Średnie (11 - 25 kg)
Smak karmy Warzywo
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Sierść i skóra
Waga produktu 15 kg
Efekty zdrowotne Skóra i sierść

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.