Karma HAPPY DOG SUPREME NOWA ZELANDIA (12,50 kg )

226,58 zł
Stan
>30 szt.
ProducentHAPPY DOG
GwarancjaBrak
Kod towaruAMABEZKAR0834
Kod EAN4001967014051

Szczegóły

Cechy
Waga produktu 12,5 kg
Rodzaj zwierzęcia Pies
Rodzaj opakowania Plastikowa torba
Wielkość psa Średnie i duże (11-44 kg)
Smak karmy Jagnięcina, Ryż
Efekty zdrowotne Leczenie alergii, Utrzymywanie kondycji trawiennej, Skóra i sierść
Wiek zwierzęcia Dorosły
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Wrażliwy żołądek, Alergia pokarmowa
Rasa psa Każda rasa
Bez soi Tak
Bez konserwantów Tak
Bezglutenowe Tak
Bez laktozy Tak
Bez cukru Tak
Brak sztucznych barwników Tak
Forma dawkowania Stały
Wartości odżywcze
Zawartość tłuszczu 12%
Białko 21%
Włókna surowe 3%
Fosfor 1,05%
Popiół surowy 7,5%
Wapń 1,6%
Sód 0,35%
Kwasy tłuszczowe omega-6 2,8%
Kwasy tłuszczowe omega-3 0,3%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.