Royal Canin Vet Gastro Intestinal Low Fat 410G

17,13 zł
Stan
3 szt.
ProducentRoyal Canin
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZROYKMP0062
Kod EAN9003579309452

Szczegóły

Cechy
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Pomoc w utrzymaniu prawidłowej wagi, Prawidłowe trawienie
Waga produktu 410 g
Rasa psa Każda rasa
Przeznaczenie Pies
Rodzaj zwierzęcia Pies
Brak sztucznych barwników Tak
Rodzaj opakowania Puszka
Efekty zdrowotne Utrzymanie prawidłowej wagi, poprawa trawienia, zdrowie ogólne
Bez soi Brak danych
Brak sztucznych dodatków Tak
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Wiek zwierzęcia Dorosły
Smak karmy Mięso
Bez cukru Brak danych
Wielkość porcji 410 g
Bezglutenowe Nie
Bez konserwantów Tak
Forma dawkowania Stały
Wartości odżywcze
Włókna surowe 1,5%
Popiół surowy 1,7%
Zawartość tłuszczu 1,7%
Białko 8,1%
Zawartość wilgoci 73,5%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.