Royal Canin Vet Hypoallergenic Canine 400g

19,07 zł
Stan
0 szt.
ProducentRoyal Canin
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZROYKMP0059
Kod EAN9003579311004

Szczegóły

Cechy
Brak sztucznych barwników Tak
Smak karmy Mięso
Przeznaczenie Pies
Bez cukru Tak
Brak sztucznych dodatków Tak
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Ochrona przewodu pokarmowego, Alergia pokarmowa, Ograniczenie nietolerancji pokarmowej
Bez soi Brak danych
Wielkość porcji 400 g
Waga produktu 400 g
Bezglutenowe Brak danych
Bez konserwantów Tak
Efekty zdrowotne delikatny układ pokarmowy
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rasa psa Każda rasa
Rodzaj opakowania Puszka
Forma dawkowania Stały
Rodzaj zwierzęcia Pies
Wartości odżywcze
Popiół surowy 2%
Zawartość tłuszczu 3,5%
Zawartość wilgoci 74%
Włókna surowe 1,5%
Białko 6,4%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.