Koema karma dla psa 90% mięsa mix 6 smaków 800g x 6 (dziczyzna, jagnięcina, wołowina,królik,kaczka, indyk)

57,38 zł
Stan
0 szt.
ProducentKOEMA
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZKEMKMP0025
Kod EAN5904734019473

Szczegóły

Cechy
Smak karmy Królik, Jagnięcina, Kaczka, Wołowina, Indyk, Dziczyzna
Przeznaczenie Pies
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Rasa psa Każda rasa
Rodzaj zwierzęcia Pies
Wiek zwierzęcia Dorosły
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Brak szczególnych potrzeb
Waga produktu 6 x 800 g
Rodzaj opakowania Puszka
Bez konserwantów Tak
Bezglutenowe Tak
Wielkość porcji 800 g
Bez soi Tak
Brak sztucznych dodatków Tak
Bez cukru Tak
Forma dawkowania Stały
Brak sztucznych barwników Tak
Wartości odżywcze
Włókna surowe 0,5%
Popiół surowy 3%
Zawartość tłuszczu 7,4%
Zawartość wilgoci 75,2%
Białko 11,2%

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.