Koema Bogata w indyka mokra karma dla psa 800g

9,59 zł
Stan
0 szt.
ProducentKOEMA
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZKEMKMP0020
Kod EAN5907648373815

Szczegóły

Wartości odżywcze
Wapń 0,31%
Popiół surowy 3%
Zawartość wilgoci 75,2%
Fosfor 0,21%
Bez cukru Tak
Brak sztucznych dodatków Tak
Zawartość tłuszczu 7,4%
Włókna surowe 0,8%
Bezglutenowe Tak
Bez konserwantów Tak
Bez laktozy Tak
Białko 11,2%
Brak sztucznych barwników Tak
Cechy
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Brak szczególnych potrzeb
Waga produktu 800 g
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Przeznaczenie Pies
Smak karmy Wieprzowina, Indyk
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Rasa psa Każda rasa
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rodzaj zwierzęcia Pies
Forma dawkowania Stały
Rodzaj produktu Karma mokra
Brak sztucznych barwników Brak danych
Zawartość opakowania
Rodzaj opakowania Puszka

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.