ALMO NATURE HFC Natural wołowina i szynka - karma mokra dla dorosłych psów-95 g

5,51 zł
Stan
>30 szt.
Producentalmo nature
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZATUKMP0048
Kod EAN8001154124255

Szczegóły

Wartości odżywcze
Popiół surowy 0,5%
Zawartość tłuszczu 6%
Zawartość wilgoci 79%
Non-GMO (genetycznie modyfikowane organizmy) Tak
Bez cukru Brak danych
Bez konserwantów Tak
Włókna surowe 0,1%
Bezglutenowe Tak
Białko 12%
Brak sztucznych barwników Tak
Cechy
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Bez soi Brak danych
Smak karmy Wołowina, Szynka
Rodzaj zwierzęcia Pies
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Brak szczególnych potrzeb
Wiek zwierzęcia Dorosły
Rasa psa Każda rasa
Wielkość porcji 95 g
Waga i rozmiary
Waga produktu 95 g
Zawartość opakowania
Ilość 1
Rodzaj opakowania Puszka

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.