Animonda karma dla psa serca indyka 150g

4,57 zł
Stan
>30 szt.
Producentanimonda
GwarancjaBrak
Kod towaruDLZANMKMP0125
Kod EAN4017721826624

Szczegóły

Cechy
Bez soi Tak
Specyficzne potrzeby zwierzęcia Wrażliwy żołądek
Bez konserwantów Tak
Bezglutenowe Tak
Efekty zdrowotne Zdrowie ogólne
Rasa psa Każda rasa
Przeznaczenie Pies
Bez cukru Tak
Wielkość psa Każdej wielkości (2 - 80 kg)
Smak karmy Indyk
Rodzaj zwierzęcia Pies
Wiek zwierzęcia Senior
Waga produktu 150 g
Wielkość porcji 150 g
Rodzaj opakowania Taca
Forma dawkowania Stały
Brak sztucznych barwników Tak
Wartości odżywcze
Bez soi Tak
Bez konserwantów Tak
Bezglutenowe Tak
Popiół surowy 2%
Włókna surowe 0,5%
Zawartość tłuszczu 4%
Bez cukru Brak danych
Zawartość wilgoci 82%
Zawiera witaminy Witamina A, Witamina D3, Witamina E
Białko 9,5%
Brak sztucznych barwników Tak

Promocje

Szanowni Państwo,
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z powyższym pragniemy Państwa poinformować, że wchodząc na kolejne strony naszego Sklepu akceptują Państwo fakt, iż gromadzimy / tj. przetwarzamy Państwa dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszej strony internetowej i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronie internetowej, w tym również zapisywanych w plikach cookies, w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby: w sposób anonimowy analizować statystycznie ruch w naszym serwisie. Administratorem Państwa danych będzie zatem NAZWA FIRMY. Czynimy to w celu dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Państwa zainteresowań, zapewniając większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia, pokazywać Państwu nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do Państwa wymagań. W ramach naszych działań będziemy prowadzić analizy i badania potrzeb naszych Klientów aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów w naszych sklepach, świadczenia usług.